Wednesday, June 15, 2011

Petanque

Bila kekecewaan menghantui fikiran, aku pasrah. Cewah, jiwang pulak rasa weh. 



Tapi memang aku tengah frust menungging ni. Kenapalah aku boleh terikut-ikut dengan permainan mereka. Aku betul-betul not in the game semalam. Bila konsentrasi dah hilang, apa pun tak boleh. Asyik tak menjadi je. Baling kanan tak jadi, baling kiri pun tak jadi. Kesian partner aku, dengan dia-dia pun tak jadi. Sori Has, next game kita main betul-betul ya.



Iyalah macam mana nak concentrate, baru je nak baling bola, dah start ceramah agama. Kalau nak jadi ustazah tak payah main lah. Pakai jubah lah main bola. Awak tu tengah main bola semua mata lelaki memandang, tak apa ke? Sound kat kita depan orang ramai macam tu, elok sangat ke? 

Inilah pertama kali aku terpukul sebegini semenjak bertahun-tahun aku duk main sukan. Bukan game ni aje, macam-macam game dah aku main. Tak adalah aku rasa macam ni.



Tapi apa-apa pun yang lepas tetap lepas. Kata orang barang yang lepas jangan di kenang, buat menyakitkan hati je. Apatah lagi bila dah di peringkat akhir. Sapa tak nak jadi johan kan?

 

So hari ni game dah habis. Bolehlah berehat dengan sepuas-puasnya. Setelah hari-hari duk training pagi petang. Dan oleh kerana itulah blog aku ni tak di update-update. Alasan mesti ada maaa. 

Tapi Alhamdulilah. Naib johan pun naib johan lah. Tahun depan juara dalam tangan. InsyaAllah.



EXPRO fight 2 d fullest.











1 comment:

Ju Zie said...

taniah olahragawati expro!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...