Sunday, September 04, 2011

Bangkai betul lah

Hari ini dah start kerja, walaupun masih ramai yang bercuti sakan lagi. Tengah-tengah bermood nak kerja, tiba-tiba air cond tak ada pulak. Terpaksalah berpanas dalam opis ni, dah rasa macam duduk dalam bilik sauna pulak. Terus hilang mood kerja. 

Yang paling bestnya, ada pulak bangkai tikus kat opis kita orang ni. Tak caya? memang tak caya kan. Kat opis pun boleh ada tikus. Tapi baik korang percayalah. 4 ekor anak tikus bergelimpangan mampus kat workstation opis mate aku. Ibu mereka dah ditangkap sebelum raya hari tu. Agaknya anak-anak tikus ni duk cari ibu dia, terus tak jumpa jalan balik rumah dan terus mampus kelaparan.

Oleh kerana kegelian tahap gabang, maka tak sempatlah aku nak snap gambar bangkai2 tikus tu. Cukuplah dengan gambar yang aku bedal dari google je. Ini pun geli-geli je tengok gambar ni...



1 comment:

Juli said...

loorr tu ke rupe diee?? eugghhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...