Monday, June 25, 2012

Mengidam durian

Oleh kerana en husband baru je balik dari Segamat, tiba-tiba terasa nak makan durian pulak. Oleh kerana bila sebut je Segamat mesti teringat durian kan?
Habis satu Kertih duk cari durian. Punyalah besar Kertih ni, durian tak ada jual ke?
Akhirnya sampai ke Paka barulah ketemu itu durian. Tepat pulul 10 mlm. Barulah dapat merasa durian yang kata si penjual dari Johor. Kira durian Segamat jugak lah tu. sekali sekala bermanja dengan orang yang sudi melayan apa salahnya. Besok en abang dah nak outstation lagi.
Burp!! Alhamdulilah. Sendawa berbau durian sudah.

2 comments:

Deena Yasmin said...

sama ler,leh kata hari2 deena ngidam durian .. :)

Achiq said...

Eh deena ada apa2 ke? Rezeki baru. Almaklumlah dah lma saya tak jenguk blog2 kwn2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...