Monday, December 31, 2012

Annual dinner

We had dinner last night at pizza hut. Dinner sempena meraikan abang ezani akan memasuki alam persekolahan menengah dan akan berangkat ke asrama. Huhuhu ..... Umi sedih ni.
Dan juga tahniah abg ezani kerana telah berjaya mendapat 4A 1B dalam peperiksaan upsr baru-baru ini. Sayang sains tak dapat A. Tapi kita orang dah syukur sangat-sangat. Alhamdulilah. Dan telah berjaya ke sekolah KAKA kat Rantau Abang. Sekolah agama berasrama penuh. Mudah-mudahan abg ezani akan berjaya dunia dan akhirat dan menjadi anak yang soleh. In sha Allah.
Dinner semalam juga sempena meraikan adik yang akan memasuki alam persekolahan rendah. Budak ini excited benar nak pergi sekolah esok.
Hari ini dan besok saya dan en hasben cuti. Hari ini duk sibuk beli peralatan untuk abg ezani nak masuk asrama. Ada je yang tertinggal. Al maklumlah first time nak hantar anak masuk asrama ni.
Besok lagilah padat jadual. Lepas hantar adik baru bergegas ke sekolah abng ezani pulak. Jauh jugak kertih ke kuala abang. Rasa cuak pulak esok nak tinggal adik lat sekolah tanpa tunggu dia sampai rehat. Tapi nasib baik kakak sarah ada. Mesti dia nak jalankan tugas dia sebagai kakak dengan jayanya esok.

Selamat Tahun Baru 2013 semua!🎆


1 comment:

Juli.Zakaria said...

tahniah kakzai!! alhamdulillah ezani dapt 4A.bgus2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...