Friday, February 11, 2011

Wajah baru, semangat pun baru

Wah, tahap kerajinan aku amat tinggi hari ni. Selepas ubah suai dan susun atur semula perabut-perabut di ruang tamu. Ubah suai pulak blog template ni. Kali ini dengan tema unggu. Kenapa unggu? Entah, tiba-tiba minat pulak kat unggu ni. Tapi jangan salah faham, ini tiada kaitan dengan kumpulan unggu tau? Haram tak minat kumpulan unggu tu. 

Tapi, semalam tengok cerita Unggu Cinta (kalau tak salah tajuk). Seronok jugak layan drama melayu sekali sekala. Tapi tak sempat habis tengok sebab kena tukar channel 391 (channel wajib dari kul 10.15 - 11.15). Kepada pengemar cerita korea mesti tahu pasal channel ni. Baru saja 8 episod. Kalau sapa-sapa yang tak sempat tengok dari awal tu, boleh lagi catch up. Nak tahu cerita apa? tengok sendiri lah. 


Lagi satu, jangan lupa malam ini Raja Lawak 5. Aku rasa masing-masing dah ada favourite peserta kan? Aku? Nazmi kot, tapi kumpulan adik beradik R2 tu pun boleh tahan gak. Abang dia memang kelakar giler lah. Jangan lupa tonton jangan tak tonton. 

Ada sapa-sapa pernah tengok ular berak?

Dashyat!!!!!!!!!!

2 comments:

Juli said...

wahhh lawa laa niii uols... sokmo segar dengan perubahan..mmg kelasss!!

Ju Zie said...

Hasben pon ske nazmi... Jgn x undi~ hehe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...