Sunday, July 10, 2011

Kritikan Membina Masa Hadapan


1st. time aku dapat komen daripada anonymous. Tak apalah awak tak nak memperkenalkan nama pun. Terima kasih jugaklah kepada awak. Disebabkan komen awak ni, bolehlah saya buat cerita.

Suka gak dapat komen macam ni. Bolehlah kita membaiki apa-apa yang patut kat diri kita kan?. Tapi kalau dah melampau ada pulak yang beremosi. Tapi aku, rilex je. Tak terhantuk sangat pun. Cuma rasa bangga kejap sebab ada orang luar yang sudi baca blog aku ni. Tengok dia sudi komen, maknanya dia baca lah tu. Aku ingat selama ni geng-geng seangkatan je yang baca blog aku ni. Tapi orang luar pun ada....wah kembang hidung aku ni.

Tapi tak best kan. Lempar batu sembunyi tangan. Macam mana kita nak berkenalan? Kan best awak cakap awak siapa, tak adanya kita nak marah. Rilexlah, komen macam tu tak adalah tajam mana pun laser nya. Sipi-sipi je kata orang. Tapi, itu kan pandangan saya je. Kalau tak suka tak apalah...

Yang penting, ada aku kisah?

3 comments:

Deena Yasmin said...

hehe... i likeee ' ada aku kesah ! '

Ju Zie said...

Myb dia busan kot... Mcm erkkk gax...

sW33tdARLiNG said...

aiyooo... orang gini dia makan diri sendiri... tak yah pedulikan.. gelakkan jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...