Sunday, May 29, 2011

Apa yang tak kena dengan ko ni Hazama?

Frust betullah semalam. Frust bila Terengganu kalah dengan Kedah. 1 - 0. Habis ranap rekod Terengganu yang tak pernah kalah main ditempat sendiri. Dileburkan oleh Kedah. Memang badi kalah dengan Kedah tak pernah hilang kat pasukan Terengganu ni. Berapa kali Ashaari duk try shoot bola ke jaring, asyik dapat tangkap je keeper Kedah ni. Tendangan percuma pun tak dapat nak nolong Terengganu. Sekarang Kelantan dah naik tangga atas balik. Macam mana tu? Dah lari dari tajuk dah ni. Frust punya pasal...


Si Hazama ni pun satu. Nyanyi lagu si Mus tu macam tak nak lepas habis jer. Macam orang tahan kentut jer. Muka dah bagus ala-ala My Chemical Romance pun ado aku nengok eh. Tapi tak rock mana lah brader. Kenapa tak tarik habis-habis masa kat chorus tu? Dah lah tu, siap tukar melodi pulak. Potong stim betul lah.

Aku dah siap bertukar channel cuma nak tengok ko sorang je menyanyi. Alih-alih ko pulak nyanyi macam tu. Macam mana tu? Memang patutlah abang Hattan pun rasa frust. Aku peminat setia ko ni pun frust, tahu tak? Walaupun aku tak ngundi ko (tak ada duitlah nak antor sms, kalau ko xpax jimatlah sikit kredit aku). 

Lagu tu memang lagu berhantu, sepatutnya ko pukul habis semalam. Lepas je suara sepenuh jiwa raga ko. Masa menjerit tu ko jerit lah kasi akak Ogy takut sikit. Barulah ala-ala Mus. Walaupun tak 100% macam Mus. 

Apa-apa pun minggu depan ko buat betul-betul lah. Tak kiralah dapat lagu rock lagi sekali ke, lagu balada ke yang penting all out ok.

Kalaulah Hazama terbaca blog aku ni best gak. Agak-agak ada masa ke dia nak baca blog-blog ni? Agak-agak dia ada blog tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...