Tuesday, March 08, 2011

International Women's Day

Source : Yahoo
Hari ini adalah Hari Wanita Sedunia. Ayuh! kawan-kawan, kita saling hargai menghargai wanita-wanita di seluruh dunia walau dimana mereka berada.

Sempena Hari Wanita Sedunia ini, Yahoo ada membuat kajiselidik, siapakah wanita yang paling kita kagumi. Ada yang jawab Marina Mahathir, Y.M. Tan Sri Dato' Ungku Dr. Zeti Akhtar binti Ungku Abdul Aziz, Cik Nurul Izzah Anwar, Siti Nurhaliza pun ada uols..

Nak tahu lebih lanjut sila check it out disini. Yahoo.

Tapi bagi aku, sudah semestinya ibu aku adalah orang yang paling aku kagumi. Kerana dia yang telah membawa aku ke dunia ini dan membesarkan aku sehinggalah sampai ke tahap ini. Terima kasih Mak. Korang semer, siapa pulak idola korang?

Apa-apa pun, sempena dengan hari wanita ini, terimalah dari Achiq sekuntum mawar merah buat anda wanita-wanita diluar sana, kerana dirimu begitu berharga.


3 comments:

Juli.Zakaria said...

thnx for the entri achiq. i love my mom to the fullest.

tade wanita dalam dunnia, hitam putih la gmba hidup..hehhe

jomsantaisekejap said...

Eheemmm...nak tumpang dua kaki jugak kat sini nak ucapkan Selamat Hari Wanita kepada empunya blog dan wanita seluruh Malaysia...

Unknown said...

zzzzz2018.7.27
jordans
nike tn pas cher
ugg boots
jordan 4
ecco shoes
canada goose jackets
nike outlet store
ralph lauren uk
nhl jerseys
true religion outlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...