Wednesday, March 09, 2011

SnapShot

Pst, pst... saya nak bagitahu satu rahsia...Saya dah ada camera baru. Ingat tak pasal saya duk membebel  berkenaan kamera Sony ditigal saya yang dah gelap gambor tu masa untuk kamera baru.

Oleh kerana saya asyik duk membebel je bila time-time nak amik gambar (terutama apabila ada sweet moment yang perlu kita capture). Maka, En Akauntan pun telah bermurah hati menangkap sebuah kamera untuk kegunaan kami sekeluarga. Dan sudah semestinyalah, kebanyakkan masa hanya dia aje yang pegang kamera tu. Oleh kerana bau kedai pun tak hilang lagi, maka anak-anak, sorry ya! kena tunggu sikit masa lagi, baru boleh try test itu kamera OK. 

Itu pun setelah habis kedai dia duk survey, dari Kuantan sampai ke Melaka. Akhirnya kedai Ah Pek di Kemaman yang menjadi pujaan hati ku. Hahahaha... Lalalalalala
     

Banyak lagilah yang nak kena belajar. Sebagai budak yang baru belajar saya sajikan gambar-gambar yang telah diambil menggunakan kamera baru saya ini. Kamera murah je uols....

Suasana muara Sungai Kertih di waktu pagi


Sang Mentari mengintai malu dari celah-celah awan

Ini pulak gambar di Pantai Kemasik.
Dengan ini saya ingin mengistiharkan disini, mulai hari ini hobi baru saya adalah mengambil gambar-gambar pemandangan tak kira dimana jua berada. Iyalah Achiq oooiiii... Macam kata laki aku... Layan ajelah belalang....

1 comment:

Ju Zie said...

wahhh.... saya sukeeee!! klick klick!~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...