Wednesday, March 30, 2011

Which Underwear Should I Wear Today?


Sekarang, Lelaki pulak


Senang je jadi lelaki. Tak payah fening-fening kepala. Pakai je apa yang ada. 

Tapi perempuan, terutamanya aku lah....sebelum pergi kerja dah siap pakai baju, nak masuk kereta rasa tak sesuai pulak color tu hari ini. Sempat naik tukar baju lain.. hahaha.. kelakarkan perempuan...

I likeeeee being a women. Boleh conteng-conteng muka, boleh parking kereta tak betul pun tak apa (iyalah, pemandu wanita - sabar ajeler), boleh potong q (kenyit-kenyit mata sikit je) dan macam-macam lagi yang boleh.

Jadi wahai lelaki, belajarlah mencintai dan menerima perempuan anda dengan seadanya dan sepenuh hati. Kerana wanita adalah begitu berharga...


2 comments:

MamaYatie said...

lucu pun ada soklannya...tp memang betul jugak kan..dah pompuan namanya..huhu

Ju Zie said...

hihi.. conclusion aciq mmg besh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...