Sunday, March 20, 2011

Juara Raja Lawak Musim Ke5


Walaupun dah agak basi, tapi aku nak umumkan jugak juara raja lawak musim ke 5 disini. Keputusan ditangan pengundi, jadi kepada sesiapa yang tak mengundi tu, senyap aje lah ya.

Sebenarnya aku agak terkilan jugak, iyalah umum semua dah tahu aku peminat kumpulan R2. Jadi bila Man disebut sebut pemenang, rasa hampeh jugaklah. Disebabkan itulah hari ini baru aku buat entry pasal keputusan raja lawak ni. Walaupun tangan aku agak gatak-gatal untuk mengulas dengan lebih lanjut pasal ni. 



Tak adalah aku nak mengatakan yang si Man tu tak kelakor. Kelakor tu tetap kelakor. Cuma lawak dia pada malam tu dah biasa diguna pakai olehnya pada sebelum ni. Ala, yang lawak ala-ala along, mafia bagai tu.

R2 tetap the best. Lawak mereka memang fresh. Pasal orang gila tu memang kelakar. Cuma masa tak cukup sedangkan pengisiannya banyak yang nak dishare.

Balas hancus lah malam tu. Dahlah selalu sangat karakter jejai tu dibawa. Macam nak sambung yang minggu lepas je (lawak mereka dengan kumin tu).

Apa-apapun tahniah kepada Man dan juga kepada para pengundi Man (tak sia-sia korang mengundi). RM100,000.00... fuh... pak cik kayo.... Bangga kejap warga-warga kerja Pos Malaysia. Ada jugak orang Pos Malaysia yang kelakor ya....Biasanya abang-abang posmen serius giler je kerjanya. Tiba-tiba teringat kat abang-abang posmen. Lama betul tak berjumpa dengan abang-abang posmen. Balik je dari kerja just check sahaja surat dekat peti surat. Zaman dulu (kanak-kanak) suka benor bila dengor posmen bunyikan hon motorsikal. Berebut berlari keluar rumah nak gi ambik surat dari posmen. Sekarang, siapa posmen kat kawasan rumah kita pun tidaklah kita ketahui..

Apa pulak aku merepek dari raja lawak ke posmen ni.... hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...