Friday, March 11, 2011

The Royal Wedding

Uols dah dapat ke kad jemputan? Kalau tak dapat lagi, sila tengok ajelah gambar kad jemputan ni ya. Gambar tu pun hasil belas ihsan pak cik google.

Weh, kita nak bagi tahu ni. Kita rasa kembang kuncup je hidung kita ni. Bila tengok tarikh kahwin diaorang. 29th. April 2011. Bersamaan dengan tarikh hari jadi kita. Lalalalala

Walaupun dia lupa nak jemput kita, tapi kita rasa bangga gak dia pilih tarikh keramat tu. Kita duk berimagine, bila time harijadi kita, dia mesti sama-sama menyambutnya dengan kita walaupun berlainan occasion.

source : google
 Bagai pinang dibelah dua. Sama cocok sama padan.

1 comment:

Juli said...

dah la cantek,bertuah badan dapt jadik permaisuri raja kooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...