Sunday, December 19, 2010

Anti Sosial

Ada orang cakap aku ni anti sosial.  Hahahaha.....


Anti sosial ke aku ni?

Ok, ok... maybe dia orang selalu nampak aku jarang makan tengahari.. kalau makan pun tapau, jarang makan kat kantin. 

Apa yang dia orang tak tahu, yang aku sedang diet, lunch aku tak ambik.  Lagi pun aku suka layan citer korea masa lunch ataupun tidur.. hahahahha.

Tapi, tak adanya lah aku tak nak berkawan dengan korang-korang semer.  Lagipun malas lah nak dengar gossip-gossip terkini bila dah ramai-ramai ni.  Memanglah best woh, sambil makan sambil ngata orang.. kiranya macam makan nasi cicah budu gitu....

Jadinya, lagi baik duk sorang-sorang dari duk join `mengumpat' dan lagi satu kalau tersalah keluar perkataan dari mulut kita, dijaja pulak cerita kata kita yang mengata itu dan ini.. 

Eeeee... malaslah teman.... tak gemor sangat lah.... baik update blog, lagi baik....

Lagi satu, aku kena terima hakikatlah, kalau office besar macam PMO ni, macam nilah....compare dengan tempat kerja aku terdahulu....
Apa-apapun... 

- Apa yang kau rasa, tidak akan sama dengan apa yang aku rasa
- Berdiam diri lebih baik dari berkata-kata'

- What others think of me is none of my business'.



2 comments:

Ju Zie said...

Klo gitu, saya loner... mkn blk umah... kuang3!

Juli.Zakaria said...

Yo la kak.. lagi2 kepanasan citer terbakor ni..duk ramai2 gitu,lagi banyk spekulate nyer dari citer betol..duk update blog lagi bahagio!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...