Thursday, December 16, 2010

Yahoo!!!! Malaysia menang


Walaupun kita menang 2 - 0 malam tadi, tapi kita masih ada 90 minit lagi perlawanan sabtu nanti.  So, tak leh lah nak happy-happy sangat.  Bukan apa, takut nanti kempunan pulak.

Thumbs up especially to keeper (Fahmi).  Memang hensem giler cara tangkap bola.  Tak kasi chance langsung bola Vietnam masuk ke dalam jaring Malaysia.  Juga kepada Safee Sali yang telah menjaringkan 2 gol semalam.  Gol pertama memang terbaik lah... Straight jerrrrrr.   Hampir melompat aku dibuatnya.  Walaupun sebelum tu baru ajer berdrama dengan sibibik kat rumah ni... ishhhhhhh... sakit hati betul..Tak apa, lupakan kisah sibibik tu, malas nak cerita....

Yang penting peluang untuk kita ke final nampak cerah sikit lah... suka, suka, sukaaaaaaa

1 comment:

Julesness said...

saya gembira ngn kejayaan akak sty up melhat kejayaan malaysia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...