Thursday, December 16, 2010

Jom terjah ke dapur mama


Hai, nama saya Marissa.  Saya anak bongsu dalam keluarga ni.  Hari ini saya nak bawak kawan-kawan mama semua ke dapur mama saya...

Saya suka tangkap gambar.  Kalau jumpa handphone atau kamera mama / abah saya, pasti saya akan tangkap segala macam gambar yang menarik.  Kadang-kadang mama saya bising-bising membebal kat saya, sebab dalam handphone dia penuh dengan gambar-gambar yang ntah apa-apa.  Itulah hasil kerja saya.

Mungkin bila besar nanti, saya akan jadi seorang tukang ambik gambar.  
Abah dah janji bila dia beli kamera baru, kamera buruk dia nanti dia akan bagi kat saya. (walaupun saya tahu, kamera tu dah rosak).. 
Saya juga ada kamera barbie & princess.  Tapi kamera tu semer tak leh amik gambar betul-betul. 

Inilah barang-barang yang ada kat dapur mama saya...


1) Itu adalah kuali & periuk kesayangan mama saya
2) Nampak tak tangan mama saya yg besar tuuuu?
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...