Tuesday, December 21, 2010

My Korean Artist - II

Petang semalam kita orang dinner kat KFC Kijal.  Actually nak meraikan orang yang baru nak masuk kefasa alam remaja.  Ingat nak gi makan ikan bakar, tapi almaklum sajalah,  time hujan-hujan macam ni, ikan amatlah maherrrrr….dan kalau ada pun, tidaklah seberapa freshnya.  Oleh kerana restoran segera ini adalah salah satu restoran favourite dia, maka kita pun terpaksalah mengikut selera orang yang nak diraikan tu..

Walaupun aku ni dah kenyang sangat (akibat terlalu makan banyak satar kat opis – terima kasih Dilla, kerana belanja satar) tetapi untuk tidak menghampakan permintaan semua anak-anak, maka Umi pun makan jugaklah barang seketul dua.. fuh…nak pening rasa kepala aku ni… makan kolestrol banyak sangat….sila salahkan nafsu aku ni hah, kerana suka benor menternak lemak dibadan ni….

Sehingga menjilat jari
  
Banyak untung betul orang yang bersunat ni, rezeki murah kata orang…siap beli handphone baru.  



Fesyen rambut pun dah berubah.  Nampak ala-ala Chinese look lah pulak.  Sepet tetap sepet….


2 comments:

Juli.Zakaria said...

btol la, adik perempuan saya umo 7 tahun, bila tgk ada sepupu sunat, terus kata saya" kakju, nok sunat gok la, bole dapt banyk duit"..hhahaha

Achiq said...

hahaha...dia tak tahu ke yg dia dah bersunat? kalau dia tahu, habis lah ko jul...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...