Tuesday, December 14, 2010

Lost in the 80's part I

Kebiasaannya, setiap pagi on the way pergi kerja, my favourite siaran radio ialah breakfast show at Redfm.  Memandangkan jarak tempat kerja dari rumah aku tak jauh sangat, kiranya sempatlah dengar dalam 5 – 10 minit jer.  Itulah jarak perjalanan ke tempat kerja ku, dekat kan?  Syok oooo… 7.50 am sempat lagi nak gi kerja.  Tapi biasanya 7.30 am aku dah bertolak, aku kan pekerja mithali, ahak.. rasa nak muntah weh…..

Selain dari quiz-quiz, salah satu slot yang best ialah Lost in the 80’s.  Kebanyakkan lagu-lagu yang diperdengarkan memang lagu-lagu favourite aku masa zaman sekolah menengah dulu.  Jadi setiap kali dengar lagu-lagu tersebut, memang melayang-layanglah sekejap. Hihihi.. bahaya oooo…. Tengah memandu tuuuu, tapi kalau En akauntan ngantor kita ke opis, tak ada harapanlah.  Mesti kena dengar berita di radio Terengganu FM.

Baru-baru ni diaorang ada mainkan lagu Especially for you duet oleh Jason Donovan & Kylie Minogue tu.. alaaa yang kita ada post video dia baru-baru ini tu .  Sapa-sapa yang tak tahu Jason tu sapa, nah kita bagi tengok gambar dia masa muda-muda dulu.  Hensem siok beb……..



Ini gambar Jason terkini, apa dia buat sekarang ya?

Selain Jason, aku jugak memang minat giler kat kumpulan Duran-duran ni.  Especially singer dia tu.. Simon Le Bon.  My BF (Suriati) minat giler kat pemain keyboard, Nick Rhodes.  Kita orang siap tampal poster, siap buat cover buku teks lagi.  Ada ke patut? Patutlah ilmu tak berapa nak masuk dalam dada ni... siap pakai nama-nama samaran yang digabung dengan nama artist yang kita orang minat lagi. 


Tapi kita orang tak adalah sampai pergi tengok konsert2 bagai.  Sebab dulu-dulu mana ada artist-artist barat datang buat konsert kat Malaysia ni. 

Kalau nak dibandingkan lagu-lagu zaman sekarang dengan lagu-lagu 80an.  Aku rasa lagu-lagu 80an lagi best looo… lagu sekarang, lirik ntah apa-apa …. Merapu jer lebih….


4 comments:

Anonymous said...

Do you hаvе any video of that?
I'd like to find out some additional information.

My homepage: webcamchat

Anonymous said...

This text is priсeless. Whеn can I
find out morе?

Feel fгee tо vіsіt
my page ... schnell bauch Weg

Anonymous said...

Do уou mind if I quote a couple οf your posts aѕ long aѕ I рrovide credit and ѕourceѕ back tο your blog?

My webѕitе iѕ in the еxact same
аrea of inteгeѕt as yours and my userѕ wοuld гeally bеnefit from some of the information
yοu present here. Ρleaѕe let me κnow if thіѕ alright
with уοu. Aрpreciate it!

Feel free to visіt my site fast ejaculation control

Unknown said...

zzzzz2018.7.27ray ban sunglasses
cheap snapbacks
pandora
uggs outlet
jordan shoes
pandora charms
kate spade outlet online
nike outlet
jordan 8
nike air max

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...